دانلود سریال رقص روی شیشه

دانلود سریال رقص روی شیشه
رقص روی شیشه به انگلیسی به معنی Dance on the glass – Raghs Roye Shishe جدیدترین تی وی شو نمایش خانوادگی است در انتهای سال 97 است.
دانلود سریال رقص روی شیشه از قسمت اول تا بیست و ششم را می توانید در ابزار وبلاگ از بخش دانلود سریال ایرانیدانلود کنید.
سریال رقص روی شیشه به قلم ابوالفضل کاهانی نوشته شده است و تهیه کنندگی رقص روی شیشه بر عهده مهدی گلستانه می باشد.
در سریال رقص روی شیشه بازیگران نامی ایرانی مثل بهرام رادان و  مهتاب کرامتی هنرنمایی خواهند کرد.
» دانلود سریال رقص روی شیشه سریال رقص روی شیشه با کارگردانی مهدی گلستانه می آید قرار است یک ملودرام [ تصویر نمایشی با زمینه احساسی پیشگام بر شخصیت‌پردازی ] اجتماعی ببینیم در مورد مهاجرت و البته در نمایی عاشقانه است که خانواده ستایش را به تصویر می کشد.
» دانلود سریال رقص روی شیشه تماشا و دانلود سریال رقص روی شیشه و رقص روی شیشه قسمت اول تا بیست و ششم » پوستر رقص بر روی شیشه
تریلر ارائه شده از سریال رقص بر روی شیشه را  نیز در زیر ببینید:
» دانلود سریال رقص روی شیشه تماشا و دانلود سریال رقص روی شیشه و رقص روی شیشه قسمت یک تا بیست و شش » تریلر رقص بر روی شیشه
اگر شما هم با سرچ دانلود سریال رقص روی شیشه وارد سایت ابزار وبلاگ کد تولز شده اید لازم است بدانید که دانلود و تماشای سریال رقص روی شیشه از تاریخ 29 بهمن 97 امکان پذیر است.
تاریخ انتشار رقص روی شیشه فعلا غیر رسمی است و این امکان وجود دارد که ارائه سریال رقص روی شیشه یک یا دو هفته به تعویق بیفتد.
پیش بینی می شود مدت زمان هر یک از اپیزودهای  فصل اول رقص روی شیشه از 50 تا 60 دقیقه باشد
پس از خبر انتشار سریال رقص روی شیشه بازیگران و هنرمندانی جدید نیز معرفی شدند که معروفترین آنها سحر قریشی– ترلان پروانه به عنوان بازیگر و روزبه بمانی خواننده تیتراژ فیلم لاتاری است. » دانلود سریال رقص روی شیشه

3 فیلم پیشنهادی ایرانی

دانلود فیلم قانون مورفی رامبد جوان دوست دارد که به سینمای ایران کمک کند و تلاش می‌کند که سینمای اکشن را وارد وادی سینمای کشور کند. او این تلاش را برای اولین بار در فیلم نگار انجام داد و توانست با ساخت نگار، یک فیلم با سوژه‌ای خاص نسبت به سایر آثار ایرانی بسازد و رگه‌هایی از اکشن هم در آن جاری سازد. نگار نتوانست آنچنان که باید موفق شود ولی در کل فیلمی متفاوت با دیگر آثار سینمایی این روزها بود و نشان داد که رامبد جوان حاضر است ریسک‌هایی را به جان بخرد و فیلمی متفاوت خلق کند. اما بخت و اقبال نه چندان خوب نگار در گیشه، باعث شد که رامبد جوان از بلندپروازی‌های خود کم کند و تصمیم بگیرد که این بار ایده‌هایش را در قالب یک فیلم کمدی به سینمای ایران تزریق کند. در مطلب نقد فیلم قانون مورفی می‌خواهیم بدانیم که آیا تزریق کمدی فانتزی با آن ایده‌آل رامبد جوان ترکیب مانوسی داشته و یا شکست خورده است؛ با روزیاتو همراه باشید.

دانلود فیلم بدون تاریخ بدون امضا بدون تاریخ، بدون امضا فیلمی به کارگردانی وحید جلیلوند، نویسندگی علی زرنگار و وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی و علی جلیلوند محصول سال ۱۳۹۵ است.

دانلود فیلم خانم یایا فیلم سینمایی خانم یایا با وجود اینکه از دور اثری خوب دیده می‌شود اما از نزدیک اتفاقی منفی در سینمایی امروز است. خانم یایا نه تنها بدترین فیلم کاهانی محسوب می‌شود بلکه می تواند یکی از شانس‌های اصلی بدترین فیلم اکران شده در سال جاری نیز محسوب شود.فیلم سینمایی خانم یایا با وجود اینکه از دور اثری خوب دیده می‌شود اما از نزدیک اتفاقی منفی در سینمایی امروز است. خانم یایا نه تنها بدترین فیلم کاهانی محسوب می‌شود بلکه می تواند یکی از شانس‌های اصلی بدترین فیلم اکران شده در سال جاری نیز محسوب شود.

عبدالرضا کاهانی که سابقه همکاری موفقی با عطاران داشت این بار به سراغ همین الگو رفته می‌خواهد با نوعی از کمدی سطحی فروش خوبی را به ثمر برساند. چاشنی این اتفاق را می توان در همکاری حمید فرخ نژاد، امین حیایی و رضا عطاران دید.

آنچه بر سر رئال مادرید آمد

سایت رئال مادرید ابتدا در نیمه اول با گل کاسیمیرو پیش افتاد اما نیمه دوم دو گل دریافت کرد و بازی را در هانه باخت.

سانتی سولاری، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پس از بازی حضور یافت و به سوالات پاسخ گفت.

آنچه بر سر رئال مادرید آمد: «در تمام کنتندگی بی دقت بودیم و نیمه اول از موقعیت های خوبی که برای تمام کردن کار حریف داشتیم، استفاده نکردیم. در نیمه دوم از لحاظ انرژی دچار افت شدیم. سعی کردم با تعویض ها جان دوباره ای به تیم بدهم اما اینطور نشد. خیرونا نیمه دوم بسیار عالی کار کرد و دو گل به ثمر رساند تا بازی برده را از دست بدهیم. 

رئال مادرید نیوز پس از چند بازی سخت و دشوار، به این دیدار رسیده بودیم و از لحاظ ذهنی و فیزیکی دچار افت شدیم. در واقع بدنی و ذهنی خسته بودیم. این عامل موثری در شکست امروز بود. همیشه در پی یک تقویم فشرده می توان انتظار یک نتیجه دور از انتظار را داشت.»

ضعف مارسلو:« فوتبال یک ورزش تیمی است و همه باید فضاهای خالی زمین را پوشش دهند. مارسلو امروز خوب بود.»

نقش غیبت مودریچ در شکست:« مودریچ از جمله بازیکنانی است که غیبت او همیشه به چشم می آید. بازیکنان جانشین باید اینگونه مواقع، خودی نشان دهند. متاسفانه مودریچ امروز محروم بود.»

لالیگا:« ابدا شانسمان از بین نرفته است. همیشه امید قهرمانی وجود دارد. باید خیلی سریع بلند شویم و به راهمان ادامه دهیم. هنوز هفته های زیادی تا پایان باقی مانده و هیچ چیز تمام نشده است. تا روز آخر برای قهرمانی می جنگیم.»منبع:اخبار رئال مادرید

دانلود فیلم راه رفتن روی سیم



دانلود فیلم راه رفتن روی سیم اینفوگرافی فیلم راه رفتن روی سیم Walking On String فیلم ایرانی

نام فیلم : راه رفتن روی سیم | سال ساخت فیلم راه رفتن روی سیم: 1395 | پخش: 97

نویسنده و کارگردان راه رفتن روی سیم:احمدرضا معتمدی | تهیه کننده:سعید سعدی | ساخت: ایران

ژانر راه رفتن روی سیم: اجتماعی | نوع : سینمایی | مدت زمان فیلم راه رفتن روی سیم : 90 دقیقه

دانلود فیلم راه رفتن روی سیم شرح داستان فیلم راه رفتن روی سیم دانلود فیلم راه رفتن روی سیم

فیلم راه رفتن روی سیم داستان رویای یک گروه موسیقی زیرزمینی این است که در خارج از ایران کنسرتی برگزار کنند. همه چیز را آماده کرده‌اند و قصد دارند قانونی از کشور خارج شوند، اما مشکلاتی موجب می‌شود به سراغ شیوه‌های غیرقانونی خروج از کشور بروند و اتفاقات آن‌طور که انتظار می‌رود، پیش نمی‌رود.

این فیلم با نام قبلی بوف کور متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر بود که توسط هیات انتخاب برای حضور در این فستیوال پذیرفته نشد و همین امر در نهایت منجر به اعتراض بازیگران و سازندگان آن شد.

دانلود فیلم راه رفتن روی سیم بازیگران فیلم ایرانی راه رفتن روی سیم دانلود فیلم راه رفتن روی سیم

احمد مهران فر,هومن برق نورد,اندیشه فولادوند,حامد کمیلی

برای تاریخ احتمالی و زمان پخش دانلود فیلم و همچنین با دانلود فیلم جدید همراه ما باشید.

دانلود فیلم راه رفتن روی سیم تاریخ اکران فیلم راه رفتن روی سیم در سینما دانلود فیلم راه رفتن روی سیم

24 امرداد 97

زمان پخش فیلم ایرانی راه رفتن روی سیم در شبکه نمایش خانگی

در تاریخ امروز درج شده است 24 بهمن 97

آپدیت شده در تاریخ امروز نیمه دوم بهمن ماه

ابزار وبلاگ

فیلم های جالب

دانلود فیلم هزارپا  - دانلود فیلم هزارپا با لینک مستقیم - دانلود فیلم هزارپا کامل
تا به امروز فیلم هزارپا به مجموع فروش ۳۰ میلیارد دست یافت به اولین فیلم سی میلیاردی سینمای ایران شد. آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده نشان از آن دارد که هنوز فیلم هزارپا با ۳۷ میلیارد فروش در صدر فروش فیلم های سینمایی قرار دارد و «مغز‌های کوچک زنگ زده» و «تنگه ابوقریب» در رتبه های دوم و سوم قرار دارند، لازم به ذکر است که اکران این فیلم همچنان ادامه دارد و دوم آذرماه اکران هزارپا ویژه ناشنوایان در این پردیس برگزار شد.
دانلود فیلم خانم یایا در شعار تبلیغاتی این فیلم آمده است : این فیلم اصلا خنده دار نیس.
این فیلم داستان دو باجناق است که پس از فوت پدر زنشان راه او را پی گرفته و به بهانه تجارت
در چین گریزی هم به پاتایا میزنند اما رویارویی آن ها با دوست قدیمی همه چیز را به هم میزند…
 
دانلود فیلم قانون مورفی در حقیقت این فیلم الهام گرفته از یک فرهنگ غربی است قانون مورفی یک زبانزد رایج در فرهنگ غربی است که می‌گوید «هر خطای ممکن رخ خواهد داد.» این جمله از «ادوارد مورفی»، مهندس نیروی هوایی و محقق «نظریه آشوب» آمریکایی است. طبق این زبانزد همیشه همه چیزها در بدترین و نامناسبترین زمان به خطا می‌روند و کارها را لنگ می‌گذارند. معمولا هنگامی که شخصی همواره بدشانسی می‌آورد او را مشمول قانون مورفی می‌نامند.
 
دانلود فیلم کلمبوس فیلم قصه خانواده ایست که که رویای مهاجرت به آمریکا دارند و در حال انجام مقدمات سفر هستند اما مشکلاتی هم در این بین وجود دارد.با نشان دادن خانه ای بزرگ و سر و صدای اعضای خانواده فیلم شروع می شود.سیروس(فرهاد اصلانی) داماد خانواده به معرفی اعضای خانواده برای تماشاچی میپردازد.
 
دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده  فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده Maghzhaye Koochake Zang Zadeh
فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده محصول سال 1396
IMDb مغزهای کوچک زنگ‌ زده 7.8/10
95% از کاربران Google فیلم مغزهای کوچک زنگ‌ زده را پسندیدند
تاریخ اکران اولیه: 6 فوریه? 2018
کارگردان: هومن سیدی
مدت زمان فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده: 1 ساعت 50 دقیقه
فیلم‌نامه: هومن سیدی
جوایز: سیمرغ بلورین برای فیلم برگزیده? تماشاگران - سینمای ایران، بیشتر
دانلود فیلم خوک حسن خشمگین است. مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده. شیوا مهاجر، ستاره محبوبش صبر ندارد و می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش گلی، دیگر عاشقش نیست. دخترش آلما، بزرگ شده و دیگر مستقل است. مادرش جیران، پیر شده و کم‌کم حافظه خود را از دست داده. مزاحم جذابی به نام آنی، او را هر جا می‌رود تعقیب می‌کند و اصرار دارد حسن او را وارد دنیای سینما کند. از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است، اما حسن را نادیده گرفته…
 
دانلود فیلم هشتگ نغمه و روژین مادرانی از طبقه متوسط جامعه هستند و باشگاه بدنسازی دارند. این دو چشم و هم چشمی زیادی در زمینه های پوشش و اتومبیل و تلفن همراه و .. با هم دارند و دیاکو پسر نغمه و رایکا پسر روژین هر دو در یک مدرسه درس میخوانند که از سطح ضعیفی برخوردار هستند. امیرعلی یکی دیگر از دانش آموزان درسخوان همان مدرسه است. او وقتی چشم و هم چشمی مادران همکلاسی های خود را می بیند پیشنهادی به مدیر مدرسه می دهد.