تکنولوژی های جدید سال 2021

تکنولوژی های جدید سال 2021

شهری که حس می کند
در ادامه لیست تکنولوژی های جدید سال ۲۰۱۹ میرسیم به کانادا و در شهر تورنتو. شرکت شریک گوگل “الفبا” ، سنسورها و تحلیل هایی را به منظور بازنویسی نحوه ساخت، اجرا و زندگی در شهرها را در نظر می گیرند. هدف  ادغام طراحی شهری با تکنولوژی پیشرفته ای را برای ایجاد “شهرهای هوشمند” مقرون به صرفه تر، قابل استفاده تر و محیط زیست پایدار است.

مجله بین المللی فوربز می گوید: “اگر چه در چند سال بعدی تکمیل نمی شود، اما این می تواند شروع شهر های هوشمند باشد که  پاک تر و امن تر هستند.”

هوش مصنوعی ابری
صدر نشینان و مقتدرین دنیای تکنولوژی و مخصوصا تکنولوژی های جدید سال ۲۰۱۹ ، در اینجا شامل آمازون، گوگل، آی بی ام و مایکروسافت هستند که همه تلاش خود را برای افزایش دسترسی به آموزش دستگاه و تکنولوژی شبکه عصبی مصنوعی انجام می دهند تا بتوانند آن را ارزان تر و آسان تر از از چیزی که الان در دسترسی هست، استفاده کنند.

مجله فوربز به من گفت: “در دسترس بودن ابزار هوش مصنوعی در فضای ابری به معنای آن است که یادگیری ماشین پیشرفته به طور گسترده ای برای بسیاری از کسب و کارهای مختلف قابل دسترسی است. این امر همه چیز را از تولید تا تدارکات تغییر خواهد داد، ساخت AI بسیار ارزان تر و راحت تر برای کسب و کار است. ”

گاز طبیعی بدون کربن
روش های جدید مهندسی در تکنولوژی های جدید سال ۲۰۱۹ می توانند کربن را که در اثر سوختن گاز طبیعی آزاد شده است را بگیرد و از انتشار گازهای گلخانه ای جلوگیری کند و فرصت های جدیدی برای ایجاد انرژی پاک فراهم آورد. در حال حاضر ۳۲ درصد از برق مورد استفاده در ایالات متحده با سوختن گاز طبیعی تولید می شود – فرایندی است که حدود ۳۰ درصد از انتشار گازهای کربن از بخش برق را تشکیل می دهد.

تکنولوژی تمیز گاز طبیعی، وعده ای برای تولید برق از یک سوخت فسیلی ارزان و راحت در دسترس است که به امید پیشرفت تکنولوژی و تولید گاز طبیعی بدون کربن، تولید کربن توسط این سوخت فسیلی متوقف شود که خود برای محیط زیست تاثیر خوبی می گذارد.

امنیت کامل در فضای آنلاین
سیستم های حریم شخصی مبتنی بر Blockchain اجازه می دهد که انجام معاملات دیجیتال ثبت و تایید در حالی انجام شود که حفاظت از حریم خصوصی اطلاعات و هویت های مبادله تبادل اطلاعات اولویت و کامل انجام شده باشد. امنیت همیشه یکی از بحث های اصلی تکنولوژی بوده و بدیهی است که یکی تکنولوژی های جدید سال ۲۰۱۹ مربوط به امنیت کاربران در فضای اینترنت و آنلاین باشد.

این به این معنی است که تبادل اطلاعات یا انجام معاملات بدون ریسک حفظ حریم خصوصی و یا قرار گرفتن در معرض تهدیدات مانند تقلب یا سرقت هویت، انجام خواهد شد.

پیشگویی ژنتیکی
در تکنولوژی های جدید سال ۲۰۱۹ ، پیشرفت های بزرگی در تجزیه و تحلیل پیش بینی شده با استفاده از داده های ژنومی توسط بازیکنان از جمله Helix، ۲۳andMe، Myriad Genetics، BK Biobank و موسسه Broad انجام شده است. این امر می تواند برای پیش بینی شانس بیماری هایی مانند سرطان، یا حتی IQ، با تجزیه و تحلیل داده های ژنتیکی باشد. این وعده به جهش کوانتومی بعدی در حفاظت از سلامت عمومی است، اما همچنین موجب نگرانی های اخلاقی بزرگ، از جمله خطر تبعیض ژنتیکی می شود.

پیشگویی ژنتیکی میزان سطح هوش شما و تغییرات آن در آینده را پیش بینی کنید. همچنین امکان پیش بینی صفات رفتاری را فراهم می آورد. اما چگونه از این اطلاعات استفاده خواهیم کرد؟ آیا این تکنولوژی باعث بهبود سیستم رشد و یادگیری کودکان و نوجوانان ما می شود یا خیر؟

منبع: نابیکا

قیمت روز خودرو امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ + جزئیات قیمت ایران خودرو و سایپا

قیمت روز خودرو امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ + جزئیات قیمت ایران خودرو و سایپا

قیمت محصولات ایران خودرو امروز

قیمت روز خودرو امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ + جزئیات قیمت ایران خودرو و سایپا

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در روند معاملات امروز بازار خودرو تغییراتی را تجربه کرده است.
به گزارش خبرنگار ایمنا، اطلاعات کسب شده از روند معاملات امروز بازار خودروهای داخلی نشان می‌دهد قیمت انواع خودروهای تولید داخل در بازار آزاد به شرح زیر است:

سمند ال ایکس: ۱۵۵ میلیون تومان
سمند EF۷ دوگانه سوز: ۲۰۸ میلیون تومان
دنا تیپ ۱: ۲۷۲ میلیون تومان
پژو ۴۰۵: ۱۸۹ میلیون تومان
پژو پارس: ۲۳۰ میلیون تومان
سایپا ۱۱۱: ۱۲۸ میلیون تومان
سایپا ۱۳۱: ۱۱۲ میلیون تومان
تیبا: ۱۲۹ میلیون تومان
تیبا ۲: ۱۳۷ میلیون تومان
ساینا دنده‌ای: ۱۴۸ میلیون تومان
کوییک دنده‌ای: ۱۵۶ میلیون تومان
آریو: ۳۷۵ میلیون تومان
کیا سراتو ۲۰۰۰: ۷۹۰ میلیون تومان
سایپا ۱۵۱ پلاس: ۱۲۳ میلیون تومان

منبع: قیمت روز day-price.ir

جوک خنده دار و جالب 1400

جوک خنده دار و جالب

«سرگرمی-مطالب خنده دار»

 

دوس دارم یه روز آنقد پولدار بشم که وقتی رانی می خورم؛ اون تیکه آخر آناناس که ته قوطی گیر می کنه واسم مهم نباشه!

 

 

 

سرگرمی-مطالب خنده دار

 

یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس می کردیم می کشیدیم رو تخته فکر می کردیم خیلی تمیز شد بعد که تخته خشک می شد می دیدم چه گندی زدیم…! الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم

 

 

 

سرگرمی-مطالب خنده دار

 

اگه سال تا سال یه قرون تو جیبت نباشه مامان و بابات نمی فهمند، کافیه یه نخ سیگار تو جیبت باشه همه عالم می فهمن!

 

 

 

سرگرمی-جوک خنده دار

 

موقع فوتبال نگاه کردن 80 دقیقه می نشینی چش تو چش تلویزیون هیچ اتفاقی نمی افته، یه دقیقه میری دستشویی، میای می بینی بازی دو دو تموم شده.

 

 

 

 

موقع درس خوندن پرزهای موکت هم واسه آدم جذاب می شه، دوست داری ساعت ها بشینی بهشون نگاه کنی.

 

 

 

سرگرمی-مطالب خنده دار

 

دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مساله خاصی نیست، مساله خاص از اونجا شروع می شه که: سوسکه ناپدید می شه

 

 

 

سرگرمی-مطالب خنده دار

 

سر جلسه امتحان نشستی هرچی تو کلته رو برگه خالی می کنی آخرش نصف صفحه هم پر نمی شه بعد یه نفر بلند می شه می گه آقا یه برگه دیگه بدین جا ندارم. اون لحظه می خوای صندلی رو از پهنا بکنی تو حلقش!

 

 

 

سرگرمی-مطالب خنده دار

دقت کردین تو سریال های ایرانی شب که میشه زن و شوهر شب اول عروسی دعواشون میشه و مرده میره رو کاناپه میخوابه ، فرداشم زنه میره آزمایشگاه میگن بارداری!!!!
به این روش میگن گرده افشانی کردن!!!

 

 

 

سرگرمی-مطالب خنده دار

 

دختر خاله ام زنگ زده میگه تمام مشخصات لب تاپ تو بده به من ! میگم برای چی میخوای؟ میگه میخوام یه مدل بالاترش بخرم چشت در بیاد !!!

 

 

 

سرگرمی-مطالب خنده دار

 

دقت کردین ما ایرانیا وقتی بچه هستیم میگن بچه است، نمیفهمه!
وقتی نوجوان هستیم میگن نوجوانه، نمیفهمه
وقتی جوان هستیم میگن جوون و خامه، نمیفهمه
وقتی بزرگ میشیم میگن داره پیر میشه، نمیفهمه
وقتی هم پیر هستیم میگن پیره، حالیش نیست، نمیفهمه
بعد وقتی میمیریم میان سر قبرمون و میگن عجب انسان فهمیده ای بود

 

 

 

سرگرمی-مطالب خنده دار

 

ما به یکی گفتیم خدا به زمین گرم بِزَنتت ،
نام برده الان روی شن های سواحل آنتالیا داره آفتاب میگیره .
فک کنم سوتفاهم شده با خدا !!

 

 

 

سرگرمی-مطالب خنده دار

 

دانشمندان ایرانی با استفاده از روش مهندسی معکوس موفق به ساخت سرنشین بدون هواپیما شدند

منبع: سایت سرگرمی تفریحی ifunsite.ir

ژانر فیلم چیست

ژانر فیلم چیست

یا ژانر (به فرانسوی: Genre) فیلم برای دسته‌بندی فیلم‌ها بر اساس شباهت‌های موضوعی و داستانی که فیلم بر آن‌ها بنا شده‌است، به کار می‌رود.

بیشتر نظریات در باب ژانر فیلم‌ها از مفاهیم نقد ژانر ادبی وام گرفته شده‌است. با توجه به موضوع ژانر در متن ادبی، روش‌های مختلفی برای برخورد با مسئلهٔ ژانر و تعریف و دسته‌بندی آن‌ها وجود دارد. علاوه بر تفاوت اصلی بین ژانر مستند و داستانی در فیلم، ژانر می‌تواند در گونه‌های دیگری نیز تقسیم‌بندی شود.

فیلم‌های داستانی اکثراً بر اساس موقعیت، موضوع، حالت و قالب دسته‌بندی می‌شوند. منظور از موقعیت محیط و اجتماعی است که داستان در آن اتفاق می‌افتد. تم یا موضوع اشاره به مفاهیم و مباحثی می‌کند که فیلم حول‌وحوش آن می‌گردد و در آن باره داستان خویش را بیان می‌کند. به لحن احساسی فیلم حالت می‌گویند. قالب نیز به روشی که فیلم تصویربرداری شده اشاره می‌کند (مثل عدسی آنامورفیک) یا طرق دیگر ارائهٔ تصویر (مثل فیلم های ۳۵ م. م، ۱۶ م. م یا ۸ م. م). روش دیگر دسته‌بندی ژانرهای فیلم بر اساس هدف حضار است. بعضی از نظریه‌پردازان فیلم به دو مؤلفهٔ قالب و هدف مخاطب در دسته‌بندی ژانر اعتقاد ندارند. اکثر اوقات شاخه‌بندی ژانرهای فیلم به زیرژانرها منتهی می‌شود. بعضی اوقات ژانر دوگانه‌ای از ترکیب دو ژانر تعریف می‌شود مثلاً ژانر فیلم از نوع وحشت و علمی-تخیلی برای فیلم بیگانگان

منبع: دانلود فیلم ایرانی

رپورتاژ آگهی دقیقا چیست؟

رپورتاژ آگهی دقیقا چیست؟
یک محتوای تبلیغاتی اثرگذار از آرم تجاری وبسایت است که جهت افزایش برندینگ و اعتبار سایت خریداری می شود. منظور از افزایش اعتبار به معنی ساده کسب ارزش و آبروی بیشتر سایت شما برای موتور های جستجو , به ویژه گوگل است که به آن ارزش ناب سایت (link equity) نیز گفته می شود.چگونه یک رپورتاژ آگهی گیرا بدون کلیشه و ویروسی بنویسیم؟
ابتدا مواردی را بیان می کنیم که کمتر به آن پرداخته شده است و یا طرز تفکر اشتباه در وب فارسی با سیاست "ترجمه کن و بنداز بدون آگاهی" شکل گرفته است هر چند در سئو و بهینه سازی سایت هیچ چیزی مطلق درست یا غلط نیست اما مورادی که در تجربه مشاهده شده است با مقاله های ترجمه شده از زمین تا آسمان فرق دارد.1_بهترین سایت برای خرید رپورتاژ آگهی
بهترین مکان برای خرید رپورتاژ آگهی سایت هایی هستند که جذب لینک طبیعی سایت (link equity بیشتر) ارسال کننده رپورتاژ آگهی بالا باشد. مانند: • سایت های خبری قدیمی -  •• وب سایت هایی که  ابزار های آنلاین تحت وب, خدمات و ابزار وبلاگ نویسی را ارائه می دهند و مورد سوم نیز ••• سایت های سبک زندگی قدیمی و معتبر. در مورد چهارم متوجه خواهید شد که چرا الکسای سایت پذیرنده رپورتاژ آگهی برای گوگل اهمیتی ندارد!2_ارزش مترادف ها در رپورتاژ آگهی
از مترادف ها کمک بگیرید, به طورمثال قصد دارید کلمه کلیدی عکس پروفایل را بهینه سازی کنید لیست تمام مترادف های عکس پروفایل و مرتبط با عکس پروفایل را جمع آوری کنید (مانند: عکس نمایه - عکس نیمرخ - تصویر پروفایل و عکس نیم نما) و به عنوان کلمه کلیدی هدف به آن لینک دهید. توصیه می شود در هر رپورتاژ فقط به یک مترادف از کلمه کلیدی لینک دهید. مثلا عکس نمایه یا تصویر پروفایل را جایگزین کلمه کلیدی اصلی یعنی عکس پروفایل کنید.

منبع: خرید رپورتاژ آگهی