بازار مبل و مبلمان تهران


•صنایع مبل ویستا افتخار دارد از سال ۱۳۵۶ درخدمت شما مشتریان گرامی باشد و از سال ۱۳۷۸ فصل نوینی از فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید و عرضه مبلمان خانگی آغاز نموده است.

ما اعتقاد داریم مشتریان حق دارند از مراحل ساخت، تولید و کیفیت محصولات اطلاعات لازم را بدست آورده تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. یکی از ویژگی های بارز محصولات ویستا به کارگیری از سبک و مدل های روز جهانی و طراحی و اصلاحات مطابق با سلیقه ایرانی است.

بازار مبل و مبلمان تهران:

بازار مبل و مبلمان تهران
بازار مبل و مبلمان تهران

تنوع محصولات ویستا تقریبا پاسخگوی هر سلیقه ای می باشد. به کارگیری مرغوبترین چوب صنعتی ایران که قابلیت استفاده در هر شرایط آب وهوایی را دارامی باشد باعث شده تا محصولات ویستا جزء کالاهای باکیفیت بازار به شمار آید. استفاده از با کیفیت ترین اسفنج ها ورنگ های صنعتی باعث تولید محصولاتی مرغوب شده که در سال های طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ می کند.

کیفیت بالای دوزندگی نیز باعث متفاوت شدن محصولات ویستا از سایر محصولات موجود در بازار شده است. صنایع مبل ویستا استفاده از بهترین و کامل ترین نوع بسته بندی را در دستور کار خود قرار داده است تا از صدمات ناشی از حمل ونقل جلوگیری به عمل آید.

بخش های مختلف مبل ویستا دارای رویکرد مشتری مداری و ارائه خدمات هر چه بیشتر وبهتر به خریداران محترم می باشد وآماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما در جهت بهبود کیفیت محصولات خود می باشد. همچنین اعلام می دارد آماده واگذاری شعب در کلیه شهرهای کشور می باشد.

آدرس:ایران ،تهران،رباط کریم سه راه آدران، به سمت شهریار، شهرک صنعتی زواره ای، کوچه سوم، پلاک ۱۷٫ مبل و مبلمان ویستا

تلفن:۵۶۵۸۵۱۰۰-۰۲۱

فکس:۵۶۵۸۷۰۲۹-۰۲۱

موبایل:۱۷۸۱۲۷۴-۰۹۱۲
ایمیل:info@moblevista.com

مبل ویستا در زمینه (توزیع مبل و مبلمان در تهران,خرید مبل و مبلمان در تهران,فروش مبل و مبلمان در تهران) فعالیت می کند برای مشاوره کاملا رایگانخرید مبل با شماره پشتیبانی و یا فرم تماس با ما تماس بگیرید.

شاید از مطالب زیر هم برای شما مفید باشد:

راهنمای خرید مبل و مبلمان خوب با قیمت مناسب
فروش مبل و مبلمان در تهران
ویژگی های مبل و مبلمان خوب چیست؟

اطلاعاتی در مورد قاب اصلی نشیمن مبل و مبلمان موردی

توضیحاتی در مورد قاب اصلی نشیمن
یکی از بخش های اصلی مبلمان که در تعیین قیمت مبل نقش اساسی دارد قاب اصلی نشیمن است. که معمولا این قاب ها باید از جنس چوب های سخت و استیل و تخته های لمینت یا پلاستیک فشرده ساخته شوند که در استحکام مبل نقش اساسی دارد.قاب های مبل معمولا قابل روئیت نیستند.

فروش مبل و مبلمان,خرید مبل و مبلمان,توزیع مبل و مبلمان
فروش مبل و مبلمان,خرید مبل و مبلمان,توزیع مبل و مبلمان

اطلاعاتی در مورد قاب اصلی نشیمن مبل و مبلمان موردی

اگر به پد مبل فشار بیاورید و قاب مبل در این فشار حس شود به این معناست که پس از مدت کوتاهی باید آن را دور بیندازید.و حتمن قبل از خرید یک بار روی مبل نشسته و اطمینان حاصل کنید که پد بالشتک همه جا یکسان است و پستی و بلندی ندارد.
تست مبلمان موردی قبل از خرید
قبل از خرید میزهای شیشه دار، ابتدا شیشه را روی میز قرا دهید و مطمئین شوید که شیشه روی میز کاملن صاف می ایستد.و همچننی میز نیز توانایی نگه داشتن شیشه را داشته باشد. برای این نوع میزها معمولا از پنل های شیشه ای استفاده می کنند که ضخیم و مقاوم باشد و در حین استفاده ی روزمره نشکسته و لب پر نشود.
معمولا طراحی های روی میز و ویترین برای چشم گیر بودن کار بسیار مهم است.پرداخت و مهذب کاری نشانه ای از کیفیت بالای این محصولات می‌باشند. مهذب کاری در قسمت بالایی و طرفین و جلو و پشت محصول از مهمترین انواع آن است. وجود هر گونه شکاف یا برآمدگی حبابی شکل روی بدنه ی میز قفسه ها از نشانه ی کیفیت پایین کار است

قبل از خرید حتما به مواردی همچون طریقه ی اتصال قسمت های مختلف محصول به هم توجه داشته باشید که فقط با چسب و میخ این کار انجام نشده باشد.

صندلی ها را از داخل میز بیرون کشیده و تست کنید که لقی نداشته باشد و کشوها به راحتی بیرون آمده و بسته شوند.

برخی از مبل و مبلمان هایی که صدرا چوب خدمات فروش و خرید آن ها را ارائه می دهد:

مبل و مبلمان ویدال

مبل و مبلمان  صدرا

مبل و مبلمان نارسیسم

مبل,مبلمان

مبلمان و مبل های منزل و اداری

مبلمان و مبل های منزل و اداری


نوع مبل ها با توجه به مکانی که قرار است در آن مورد استفاده قرار بگیرند متفاوت است، برای مثال مبلمانی که در یک واحد مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد مطمئننا با مبلمانی که در قسمت اداری یا هتل ها استفاده می شوند فرق دارد.

مبلمان و مبل های منزل و اداری

مبل,مبلمان,مبل کلاسیک,مبلمان کلاسیک,مبل ایتالیایی,مبلمان ایتالیایی,مبل استیل,مبلمان استیل,مبل منزل,مبلمان منزل,مبل راحتی,مبلمان راحتی,مبل ترک,مبلمان ترک
مبل,مبلمان,مبل کلاسیک,مبلمان کلاسیک,مبل ایتالیایی,مبلمان ایتالیایی,مبل استیل,مبلمان استیل,مبل منزل,مبلمان منزل,مبل راحتی,مبلمان راحتی

مبل ها از لحاظ طراحی ظاهری و کارکردشان به سه دسته تقسیم می شوند که ما در سه مقاله ی جدا به توضیح در مورد جنس و کارکرد و فضاهای مورد استفاده ی آن ها توضیح خواهیم داد:
مبلمان های مسکونی
مبلمان های اداری
مبلمان های خاص
در این مقاله در مورد مبلمان های دسته ی اول یعنی مبلمان های مسکونی بحث خواهیم کرد.
مبلمان های منزل از لحاظ طراحی و جنس مواد اولیه مورد استفاده در آن، به سه دسته ی مدرن صفحه ای، مدرن رویه کوبی و کلاسیک تقسیم می شوند.
مبلمان مسکونی مدرن صفحه ای :
مبلمان هایی هستند که عموما امروزه در همه ی خانه ها یافت می شود؛ این نوع مبلمان ها عموما از انواع پانل (اوراق فشرده) ساخته شده اند.مواد اولیه ساخت آن ها MDF ، نئوپان ، فیبر و موادی از این قبیل  است.
از این نوع مبلمان غالبا در ساخت کابینت، کمد سرویس بهداشتی ، جالباسی و جاکفشی،کمد،مبلمان های نشیمن و مورادی از این قبیل استفاده می شود.

شما می توانید انواع مبلمان هایی که شرکت مبلمان امپریال به فروش آن ها در تهران می پردازد در صفحه محصولات مبلمان مشاهده فرمایید.

منبع:مبل مبلمان

شاید از مطالب زیر هم خوشتان بیاید:

فصل سرد زمستان با مبلمان های گرم!

آشنایی با انواع مبل و مبلمان

چه مبلی ایده آل است؟

مبل ال (L) چیست و این نوع مبلمان چه مزایایی دارد؟

 


توضیح و شرح مبلمان های خاص

توضیح و شرح مبلمان های خاص


در این مقاله به توضیح و شرح  مبلمان های خاص می پردازیم.

همانطور که از اسم آن برمی آید این نوع مبلمان به دلیل استفاده های خاصی که از آن می شود بسیار متفاوت از دو گروه قبلی است.

مبل,مبلمان,انواع مبل و مبلمان,میل و مبلمان,مبلمان و مبل
مبل,مبلمان,انواع مبل و مبلمان,میل و مبلمان,مبلمان و مبل

انواع مبلمان های خاص :
این نوع مبلمان ها معمولا در بخش های ساختمانی بکار می روند که این محصولات چوبی  معمولا حالت نصبی دارند و جزو تجهیزات ساختمانی به حساب می آیند و تقریبا در همه ی فضاها و محیط ها از جمله مسکونی و اداری می توان از آن ها استفاده کرد. همانند در و پنجره ها، دیوار کوب ، انواع پارکت و غیره . این گروه نیز مانند دو گروه قبلی از نظر طراحی و تولید مشابه گروه مدرن و کلاسیک هستند.

این نوع مبلمان بنا بر فضاهایی که قرار است در آن استفاده شود به گروه های زیر تقسیم می شود:

فضای ساختمانی :
این نوع مبلمان همانطور که در قسمت های اول مقاله ذکر شد،حالت نصبی دارند، مانند:پلکان چوبی ، پارکت ، در و پنجره، ستون ، کفپوش و غیره.

هتل :
اگر توجه کرده باشید این نوع مبلمان ها تلفیقی از دو دسته ی اول مسکونی و اداری هستند.ولی به دلیل کاربرد خاص نسبت به آن دو گروه در دسته ی مبلمان خاص قرار می گیرند.

آمفی تئاتر و سالن های کنفرانس :
این نوع مبل و مبلمان نیر به دلیل کارکرد خاص ، نحوه ی ساخت و نصب آکوستیک آن باعث شده که مبلمان این فضاها نیز متمایز از گروه های قبلی باشد

برای دیدن انواع مبل و مبلمان کلیک کنید.

شاید مطالب زیر هم برای شما مفید باشد:

بهترین اصول چیدمان مبل در منزل

بهترین زمان خرید مبل ؟

تاریخچه مبل و صندلی در ایران

برخی از مبل و مبلمان هایی که صدرا چوب خدمات فروش و خرید آن ها را ارائه می دهد:

مبل و مبلمان ویدال

مبل و مبلمان  صدرا

مبل و مبلمان نارسیسم

مبل,مبلمان

مبلمان های مسکونی مدرن و کلاسیک

مبلمان های مسکونی مدرن و کلاسیک


مقایسه مبلمان های مسکونی مدرن و  مبلمان های کلاسیک

مبلمان,مبل,مبل و مبلمان,مبلمان و مبل

مبل و مبلمان مسکونی مدرن رویه کوبی :
مواد اولیه ساخت این مبل ها انواع فلز،چوب،پارچه،اسفنج و فوم است که غالبا برای ساخت انواع مبل های راحتی، کاناپه های معمولی،تخت شوها استفاده می شود که عمدتا مبلمان نشیمن، پذیرایی و ناهار خوری از این نوع هستند.

مبل و مبلمان مسکونی کلاسیک :
مبلمان های کلاسیک عموما از روکش های طبیعی و انواع چوب ها ساخته می شوند.برای این نوع مبلها می توان از صنایع دستی های مختلف نیز برای طراحی بیرونی آن ها استفاده کرد که این مورد در زیبایی این دسته از مبل ها کارایی فراوان دارند.فضاهایی که از این نوع مبل مان در آن ها استفاده می شود فضاهایی همچون اتاق خواب،آشپزخانه ، پذیرایی ،ناهار خوری و نشیمن است.بوفه ، ویترین ، کنسول، کتابخانه ، صندلی و میز ناهار خوری در حوزه ی مبل های کلاسیک قرار دارند.نام های دیگر مبل کلاسیک در ایران مبل های استیل و نیمه استیل است.

منبع:مبل مبلمان

شاید از مطالب زیر هم خوشتان بیاید:

مبل ال (L) چیست و این نوع مبلمان چه مزایایی دارد؟

فصل سرد زمستان با مبلمان های گرم!

راهنمای چیدمان اصولی مبلمان ها