اطلاعاتی در مورد قاب اصلی نشیمن مبل و مبلمان موردی

توضیحاتی در مورد قاب اصلی نشیمن
یکی از بخش های اصلی مبلمان که در تعیین قیمت مبل نقش اساسی دارد قاب اصلی نشیمن است. که معمولا این قاب ها باید از جنس چوب های سخت و استیل و تخته های لمینت یا پلاستیک فشرده ساخته شوند که در استحکام مبل نقش اساسی دارد.قاب های مبل معمولا قابل روئیت نیستند.

فروش مبل و مبلمان,خرید مبل و مبلمان,توزیع مبل و مبلمان
فروش مبل و مبلمان,خرید مبل و مبلمان,توزیع مبل و مبلمان

اطلاعاتی در مورد قاب اصلی نشیمن مبل و مبلمان موردی

اگر به پد مبل فشار بیاورید و قاب مبل در این فشار حس شود به این معناست که پس از مدت کوتاهی باید آن را دور بیندازید.و حتمن قبل از خرید یک بار روی مبل نشسته و اطمینان حاصل کنید که پد بالشتک همه جا یکسان است و پستی و بلندی ندارد.
تست مبلمان موردی قبل از خرید
قبل از خرید میزهای شیشه دار، ابتدا شیشه را روی میز قرا دهید و مطمئین شوید که شیشه روی میز کاملن صاف می ایستد.و همچننی میز نیز توانایی نگه داشتن شیشه را داشته باشد. برای این نوع میزها معمولا از پنل های شیشه ای استفاده می کنند که ضخیم و مقاوم باشد و در حین استفاده ی روزمره نشکسته و لب پر نشود.
معمولا طراحی های روی میز و ویترین برای چشم گیر بودن کار بسیار مهم است.پرداخت و مهذب کاری نشانه ای از کیفیت بالای این محصولات می‌باشند. مهذب کاری در قسمت بالایی و طرفین و جلو و پشت محصول از مهمترین انواع آن است. وجود هر گونه شکاف یا برآمدگی حبابی شکل روی بدنه ی میز قفسه ها از نشانه ی کیفیت پایین کار است

قبل از خرید حتما به مواردی همچون طریقه ی اتصال قسمت های مختلف محصول به هم توجه داشته باشید که فقط با چسب و میخ این کار انجام نشده باشد.

صندلی ها را از داخل میز بیرون کشیده و تست کنید که لقی نداشته باشد و کشوها به راحتی بیرون آمده و بسته شوند.

برخی از مبل و مبلمان هایی که صدرا چوب خدمات فروش و خرید آن ها را ارائه می دهد:

مبل و مبلمان ویدال

مبل و مبلمان  صدرا

مبل و مبلمان نارسیسم

مبل,مبلمان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.