مبلمان و مبل های منزل و اداری

مبلمان و مبل های منزل و اداری


نوع مبل ها با توجه به مکانی که قرار است در آن مورد استفاده قرار بگیرند متفاوت است، برای مثال مبلمانی که در یک واحد مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد مطمئننا با مبلمانی که در قسمت اداری یا هتل ها استفاده می شوند فرق دارد.

مبلمان و مبل های منزل و اداری

مبل,مبلمان,مبل کلاسیک,مبلمان کلاسیک,مبل ایتالیایی,مبلمان ایتالیایی,مبل استیل,مبلمان استیل,مبل منزل,مبلمان منزل,مبل راحتی,مبلمان راحتی,مبل ترک,مبلمان ترک
مبل,مبلمان,مبل کلاسیک,مبلمان کلاسیک,مبل ایتالیایی,مبلمان ایتالیایی,مبل استیل,مبلمان استیل,مبل منزل,مبلمان منزل,مبل راحتی,مبلمان راحتی

مبل ها از لحاظ طراحی ظاهری و کارکردشان به سه دسته تقسیم می شوند که ما در سه مقاله ی جدا به توضیح در مورد جنس و کارکرد و فضاهای مورد استفاده ی آن ها توضیح خواهیم داد:
مبلمان های مسکونی
مبلمان های اداری
مبلمان های خاص
در این مقاله در مورد مبلمان های دسته ی اول یعنی مبلمان های مسکونی بحث خواهیم کرد.
مبلمان های منزل از لحاظ طراحی و جنس مواد اولیه مورد استفاده در آن، به سه دسته ی مدرن صفحه ای، مدرن رویه کوبی و کلاسیک تقسیم می شوند.
مبلمان مسکونی مدرن صفحه ای :
مبلمان هایی هستند که عموما امروزه در همه ی خانه ها یافت می شود؛ این نوع مبلمان ها عموما از انواع پانل (اوراق فشرده) ساخته شده اند.مواد اولیه ساخت آن ها MDF ، نئوپان ، فیبر و موادی از این قبیل  است.
از این نوع مبلمان غالبا در ساخت کابینت، کمد سرویس بهداشتی ، جالباسی و جاکفشی،کمد،مبلمان های نشیمن و مورادی از این قبیل استفاده می شود.

شما می توانید انواع مبلمان هایی که شرکت مبلمان امپریال به فروش آن ها در تهران می پردازد در صفحه محصولات مبلمان مشاهده فرمایید.

منبع:مبل مبلمان

شاید از مطالب زیر هم خوشتان بیاید:

فصل سرد زمستان با مبلمان های گرم!

آشنایی با انواع مبل و مبلمان

چه مبلی ایده آل است؟

مبل ال (L) چیست و این نوع مبلمان چه مزایایی دارد؟

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.